Dijital Tanıtım Uzmanlığı Eğitimi (SEO, Google Analytics, Adwords , Adsense)
Dijital Pazarlama ve Tanıtım Kursu Eğitim İçeriği: SEO Eğitimi, Google Analytics Kursu, Adwords Kursu, Adsense Kursu
Dijital Tanıtım Uzmanlığı Eğitimi Kursu İçeriği
SEO Eğitimi
» SEO (Search Engine Optimization) Nedir? Web Sitesi analizleri ve ölçümleri
» Meta Tag, Keywords Eğitimleri
» Keywords-Anahtar Kelime Eğitimi
» Arama Motoru Optimizasyonu
» Adwords ve Adsense Entegrasyonu
» Arama Motorları Optimizasyonu ve Kayıt
» Site Yönetimi ve Performans Yönetimi
» Teknik Giriş
» Web Sitesinin Google v.b. arama motorlarına kayıt işlemi.
» Meta Tag, Keywords Eğitimleri ve Kullanımı
» Dinamik ve Statik Meta Tag Farklılıkları
» PageRank(PR) Eğitimi
» PR artışı nasıl yapılır?
» Dış ve iç Site Bağlantıları
» SiteMap (Site Haritası) oluşturulması
» Google Araçları (Web Master Tools) kullanımı ve faydaları
» Robot.txt oluşması ve kullanımı
» Dinamik ve Statik Web sitesi farklılıkları ve püf noktaları
» Web Sitesi Analizleri ve ölçümleri
» Adwords ve Adsense Entegrasyonu
» Keywords-Anahtar Kelime Eğitimi
» Arama Motorları Optimizasyonu ve Kayıt
» Hatalar ve uyarılara karşı önlemler
» Sitede kullanılan fotoğraf ve grafik öğelerini Google’a tanıtmak
» Özgün(Orijinal) içerik-makale kullanımı
» Kopya(Copy-paste) içerik-makale kullanımının zararları
» Türkiye’de ve dünyada en çok kullanılan ve aratılan kelimeleri
bulma çalışmaları
» Anahtar kelimeleri (Keywords) düzenleme,araştırma ve siteye
koyma işlemi
» Hyper Text Link ve Backlink Alma Yöntemleri ve faydaları-zararları
» Link Takası işlemleri
» Sitenizin ziyaretçi akışını artırma yöntemleri
»“Daha çok ziyaretçi daha çok müşteri” olgusunu yerleştirme
» Site Yönetimi ve Performans Yönetimi
» Sık yapılan tasarım-seo-kodlama hatalarının keşfedilmesi
» SEO yaparken kesinlikle uygulanmaması gereken hatalar
» En son SEO Kursu teknikleri
» Uygulamalı SEO Eğitimi
Google Analytics Kursu
» Google Analytics ‘de bir hesap kurmak
» Google Analytics izleme etiketini yükleme
» Temel raporlarla çalışma
» Analytics raporlarında ek açıklamaları kullanma
» Zaman içindeki verileri grafik olarak gösterme
» Satır içi filtrelerle verileri temizleme
» Raporlarda kalıcı bölümler oluşturma ve uygulama
» Kullanıcılarınızın konumunu, demografik özelliklerini ve ilgi alanlarını belirleme
» Kullanıcılarınızın nereden geldiğini belirlemek için satın alma raporlarını kullanma
» Davranış raporlarıyla çalışma
» Hedef Akışı ile dönüşüm hunilerini görselleştirme
» Hedef belirleme
Adwords Kursu
» Bir Google AdWords hesabı kurma
» Müşterilerinizi ve pazarlama hedeflerinizi tanımlama
» Google AdWords hesabı analizi yapma
» Anahtar kelimeleri araştırma
» Anahtar kelimelerle hedefleme
» Bir kampanya oluşturmak
» Teklifinizi ayarlama
» Bir reklam yaratmak
» Metin reklamı yazma
» Çalışan raporlar
» Google Analytics’e Bağlanma
» Bir kampanyayı optimize etme
» Reklam uzantılarını kullanma
Adsense Kursu
» Bir Google Adsense hesabı kurma
» Google Adsense hesabı analizi yapma
» Adsense Reklamı Kullanım Alanları
» Youtube Adsense Bilgisi
Dijital Pazarlama Kursu Şartları – Kimler Katılabilir?
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Kursu ‘na temel düzeyde bilgisayar kullanabilen ve internet kullanımı hakkında temel düzeyde bilgi sahibi olan her dijital pazarlamacı adayı katılabilir. Temel Bilgisayar Kullanımı haricinde herhangi bir ön şart yoktur.
Bunun haricinde hiçbir zorunluluk gerektirmeden de isteyen herkes bu eğitime katılabilir. Eğitim almak için herhangi bir mezuniyet koşulu yoktur.
Eğitim Sonrası Kazanımlar
Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi ni tamamladıktan sonra; mevcut bulunan veya yeni yapacağınız internet sitelerinin daha verimli şekilde doğal arama sonuçlarında çıktığını görebileceksiniz.
Sosyal Medya platformlarında dijital pazarlama çalışmaları yapabilecek konuma geleceksiniz.
Kariyer planlaması açısından ise; küresel dünya ekonomisinde dengeler değişmiş, artık ticari faaliyetler dijital ortama kaymıştır. Birçok holding,şirket, kuruluş dijital pazarlama departmanları kurmuş ve bu alanda profesyoneller çalışmaktadırlar. Sizde bu eğitim sonunda Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Uzmanı olarak kariyerinize devam edebilirsiniz.